logo

בואו נדבר על זה

X
logo

בניית דפי נחיתה להגדלת לידים

אנו מייצרים דפי נחיתה באיכות גבוהה ללא פשרות

דף נחיתה הוא דף אינטרנט עצמאי שנוצר במיוחד עבור קמפיין שיווקי או פרסומי. בשיווק דיגיטלי זה המקום בו "נוחת" המשתמש לאחר שלחץ על קישור כלשהו באימייל, במודעות מגוגל, פייסבוק או במקומות דומים ברשת. דף הנחיתה נפתח לאחר שהמשתמש לחץ על קישור במודעה, באימייל או בכל מקום אחר באינטרנט וזה בעצם המקום בו ההמרה (כמו רכישה, הרשמה או רישום) תתקיים.

כמובן שאתר אינטרנט עם דף בית מעוצב, נראה מדהים ומקצועי, מאפשר לנו להכיר את המותג, לחקור מגוון מוצרים, ומציע מידע נוסף אודות החברה. מהמקום הזה היסח הדעת של המשתמש יכול בקלות לגלוש למקום אחר ולמנוע ממנו לבצע את הרכישה.
דף הנחיתה משרת מטרה אחרת לגמרי, דפי נחיתה יהיו חלק מקמפיין שיווק דיגיטלי ויכללו ברוב המקרים מודעות אטרקטיביות המקדמות הצעה אחת בלבד.

Landing-page-description-image

מה ההבדל בין דף נחיתה לדף אינטרנט?

אז כפי שהתחלנו להסביר קודם, ההבדל העיקרי בין דף הבית באתר אינטרנט לדף נחיתה הוא שדף נחיתה יהיה ממוקד למטרה אחת ולכן גם אחוזי ההמרה ממנו יהיה גבוהים יותר, לעומת דף הבית באתר אינטרנט שיכלול קישורים רבים והפניות למקומות שונים באתר המהווים הסחת דעת פוטנציאלית.

השימושים העיקריים של דפי נחיתה יכולים להיות:

והרשימה עוד ארוכה.

מה זה CTA?

בניגוד לדפי אינטרנט, שבדרך כלל יש להם מטרות רבות ושונות, דפי נחיתה מתוכננים מראש עם מיקוד או מטרה בודדת ומכונים גם "קריאה לפעולה” או בקיצור (CTA).

המיקוד הזה הוא שהופך את דפי הנחיתה לאופציה הטובה ביותר להגדלת אחוזי ההמרה של מסעות הפרסום השיווקיים ולהוזלת העלות לרכישת ליד או מכירה. זה הכוח של דפי נחיתה!

כפתור הנעה לפעולה, מפנה את כל תשומת הלב של הגולש לכפתור. אנו מציגים למבקרים בדף הנחיתה מה הולך לקרות כאשר הם מילאו את הפרטים ולחצו על הכפתור, כמובן שאנחנו נוסיף את ההסברים הללו לכל אורך דף הנחיתה. גודל כפתור ה-CTA צריך להיות גדול וברור ומנוגד משאר צבעי העמוד אך משתלב בצורה נעימה לעין.

1

בניית אתרים

בואו הצטרפו אלינו ופתחו אתר אינטרנט לעסק שלכם בליווי מלא

2

קידום אתרים

קידום אורגני - גם אתם יכולים להגיע לעמוד הראשון במנועי החיפוש

3

אינטגרציה

כל מה שרציתם לדעת בנושא של חיבורים בית אתרים תוכנות ועוד

4

דיוור אלקטרוני

מערכות דיוור אלקטרוני באמצעות מיילים ו-SMS לחיזוק קשרי לקוחות

5

מערכות סקרים

איך העסק נתפס בעיני הלקוח? בואו ובדקו זאת באמצעות סקרים