העולם של היום הולך לכיוון הדיגיטל. אם אין לעסק אתר אינטרנט, לא ניתן לחפש את העסק בGOOGLE דבר המקשה על הלקוחות להגיע אליו! אחד הדברים הכי חשובים לעסקים קטנים וגדולים כאחד הוא חוויית השירות שנוצרת ללקוח. אתר האינטרנט שלנו, הוא הפנים של העסק, כרטיס הביקור שלו וריכוז של כל המידע הרלוונטי עליו.
בניית אתר אינטרנט לא מספיק במקרה זה, מה שיותר חשוב הוא קידום אתר בגוגל, תמיד נשאף להגיע לעמוד הראשון בקידום אורגני, כי כמעט אף אחד לא עובר לעמוד השני צפונה בחיפוש.
לאחר שהבנו שקידום האתר בגוגל חשוב לא פחות מפיתוח האתר עצמו. נסביר עכשיו את הקשר בין השניים. מפתח אתרי אינטרנט מנוסה יודע להתייחס כבר בשלב הפיתוח עצמו לכללים וההנחיות שגוגל נותן על מנת לקדם את האתר באופן אורגני. האתר שבנינו נסרק ע"י גוגל ומקבל ציון והערות כיצד לשפר ולהעלות את הציון.
כאשר בוחרים חברה שתבנה לנו את האתר, חשוב מאוד ואפילו קריטי שתהיה התייחסות לקידום האתר עוד בשלב הפיתוח.
כתיבת טקסט לאתר יכולה לקחת הרבה מאוד זמן, ראשית יש לבחור נושאים, איסוף מידע ממחקרים, חיפוש מילות מפתח ושילובם בכתיבת הפוסט הוא תהליך הדורש פעמים רבות שעות.
זו הסיבה שאם ההודעה שלנו לא מרוויחה את התנועה שציפינו, היא עשויה להיות אכזבה גדולה וללא ספק, אחת החוויות המתסכלות ביותר.
להלן הכללים וההנחיות העיקריות לכתיבת תוכן באתר אינטרנט:
אז הגענו למסקנה שכל בעל עסק ללא יוצא מן הכלל חייב אתר אינטרנט בכדי שלקוחות פוטנציאלים יוכלו לקבל אינפורמציה על העסק, ואם ישנה אפשרות אז גם לקנות הישר מהאתר מוצרים של החנות. מטרתנו בסופו של יום היא לסחוף כמה שיותר לקוחות שחיפשו בגוגל את המוצרים/השירותים שלי ללחוץ על הקישור, להיכנס לאתר ובמידה והאתר בנוי בצורה טובה ועניינית הלקוח יכול למצוא את מה שחיפש ומשם לצרוך את מה שרצה מלכתחילה. בתרגום לשפה מקצועית אנחנו מדברים על יחס ההמרה בין לקוח שנכנס לאתר לבין לקוח שביצע רכישה. השאיפה היא להגיע ליחס המרה כמה שיותר גבוה ולכן נרצה תמיד להופיע בעמוד הראשון בחיפוש בגוגל.